image.jpg

Joulu. Siihen ladataan paljon odotuksia; ihanaa yhteistä laatuaikaa perheen kanssa ja kiireetöntä tunnelmointia. Entä kun kaikki menee vituiks?

Minä ihan itse pilasin oman jouluni. Otan täysin vastuun siitä, mutta omapahan on elämäni joten enks mä saa pilata jouluni jos haluan? Ookoo aika edesvastuuntonta ja itsekästä käytöstä koska tekemiseni vaikuttaa moneen muuhunkin ihmiseen. Tietyst joskus pitääkin olla itsekäs ja ajatella vain omia fiiliksiään, mut eiks se joskus vois olla muulloin ku jouluaattona?

No mitä mä sit tein? Mua vaan alko ahistaa ja vituttaa. Perhe-juhla ja silloku sul ei oo tasapainonen olo omien ihmissuhteiden kanssa, saattaa läheisten tunnelma alkaa ahistamaan.. Kaikki pitäis olla niin ihanasti ja onnellisesti, mutta musta alko tuntuu että oon hiukka epäonnistunut omissa tavoitteissani! Enkä ees tällähetkellä tiiä mitä mun tavotteet on. Oon hukassa, voin myöntää sen, mutta ehkä mä vielä löydän sen oikean suunnan.

Lähin siis ilosesti extempore jouluaattona baariin, taksi noukkas mut kotipihasta ja ilmotin vaa että lähen "työkaverin kaa parille". No parit tuli sit otettua, ahdistusta purettua ja parin jälkeen tulin taksilla kotiin aamu ysiltä. Miten meni noin niinku omasta mielestä? Sanomistahan siitä tuli ja pari seuraavaa päivää hiukan väsyneissä tunnelmissa. Mut sen mä voin sanoo et vaik lähin ihan extempore Kouvolan yöhön jouluaattona, mulla oli tosi hauskaa!

Sitä mä ehkä elämässäni kaipaan, tunnetta ja fiilistä. Sitä että välil voi epäonnistua, välil voi onnistua, välil sä tunnet morkkista ja välil sä naurat vedet silmissä. Vaikka mun elämä on epävarmaa sairauden myötä, mä haluun silti uskaltaa elää! Mä haluun mokailla, mä haluun tuntea; mä haluan itkeä ja nauraa. Mä en suostu elämään turvallisesti tai tasasesti, mä haluun haasteita, mä tarviin niitä ylä- ja alamäkiä. Mä haluun elää paljon ja kuolla vähän. Mä en tiedä onks se minkään arvosta tai onks se järkevää, mut pitääks kaiken olla aina niin järkevää?

Vaikka mun joulu meni vähä miten meni, mä toivon et sulla oli ihana ja tunnelmallinen joulu! :) Toivottavast pystyit rentoutuu kiireiden keskellä, toivottavast vietit sitä rakkaiden ihmisten ympäröimänä. Toivottavast söit jouluruokia masus turvoksiin, toivottavast olit kiltisti ja sait paljon lahjoja 😉🎁❤️ Välil on hyvä pysähtyy miettimään mitä itse oikeasti haluaa ja missä tunnet itsesi rakastetuks ja onnelliseks! Toivon todella et sulla oli onnellinen ja ihana joulu, oli niitä extempore-kännejä tai ei, mutta että jokatapauksessa nautit siitä missä olit. 

Nyt eiku suunta alkavaan arkeen ja eiköhän elämä pikkuhiljaa ala näyttämään mullekkin oikeaa suuntaa! Mä lähen jo huomenna töihin, mut toivotan teille ihanaa viikonloppua sekä ilosta loppuvuotta!! 😍😇🙏🏽 - hiukanhukassaoleva-Sara


image.jpgimage.jpgJoululook oli aika tyttömäinen, lumikiksikin kutsuttu 😘💕

image.jpgMie sain ainakin syötyä itseni aivan ähkyksi jouluruoasta! 😂❤️

image.jpgOon ollu ainaki vähä kiltisti kun muakin oli joulupukki muistanu parilla paketilla... 😻🎁🙏🏽😇image.jpgimage.jpgimage.jpgJouluun sisältyi myös tunnelmointia kera punkun ja kastehelmien 😍❤️🍷