Kirjotetaas vÀhÀn juhlimisesta! Pikkujoulu kausi lÀhestyy, ja meidÀnkin työporukka lÀhtee juhlimaan laivalle lauantaina. TÀst on jo muodostunu perinne, ollaan vietetty joka pikkujoulut samalla tavalla. Kouvolan asemalta hypÀtÀÀn bussiin, sieltÀ laivalle, buffetissa ÀhkymÀttö ja ilta vietetÀÀn sitten kosteissa merkeissÀ.

Alkoholi vammasena on hiukan ristiriitanen asia. Toisaalta se rentouttaa, saa olon hiukan vapaammaksi ja huolet ja murheet unohtuu. Niinku jokasella meistÀ! Tunnen kuuluvani kÀnniseen ja nauravaan joukkoon, tunnen olevani se normi-Sara joka nauraa, hassuttelee ja iloitsee. :-) Alkoholi luo itsevarmuutta ja lievittÀÀ pelkoja, se vie siitÀ hetkestÀ epÀvarmuuden pois. 

Mutta... Asioilla on kaksi puolta. Vaikka mulla olis hauskaa ja ystÀviÀ ympÀrillÀ, se ei vie mun sairautta pois. Mun oireet on edelleen samat, jopa pahemmat. Mun tasapaino on tosi huono, kaatuilen ja törmÀilen selvinpÀinkin. MinkÀlaista se on sitten humalassa? No sanotaanko nÀin ettÀ vÀlillÀ tarvitaan tukea.. *Naurua*.

Paniikinomasia tilanteita aiheuttaa myös vessanmetsĂ€stys, koska yleensĂ€ viihteellĂ€ tulee juotua alkoholia ja alkoholi jos jokin on sellanen mikĂ€ alkaa pissattaa. Te tiiĂ€tte sen, se on ihan normaalia kaikilla!! Mut miettikÀÀ mua joka normistikkin pissailee vĂ€lillĂ€ housuun... :-D Onneksi mun ystĂ€vĂ€t ja työkaverit tuntee minut ja mun sairauden. Se ei oo niille mikÀÀn ongelma, ja ystĂ€vistĂ€ni onkin tullut aika loistavia vessabongareita ! ;-) ​Mutta esimerkiks laivalla tai baarissa, ne on tĂ€ynnĂ€ vieraita ihmisiĂ€ jotka ei todellakaan ymmĂ€rrĂ€ ettĂ€ Sara 24vee ei pysty pidĂ€ttelemÀÀn. Tai jonka pitĂ€is pÀÀstÀÀ vessajonon ohi ensimmĂ€isenĂ€ vesssaan. Ne ei ymmĂ€rrĂ€ sitĂ€ tosiasiaa, ettĂ€ jos mĂ€ en pÀÀse heti, mulla on kohta mĂ€rĂ€t housut. TĂ€n takia mĂ€ kĂ€ytĂ€nkin aina mekkoja !!!! ;)

Mutta hei, sen mÀ oon oppinu tÀn sairauden kaa et se ei oo niin vakavaa jos vahinkoja sattuu!! Niille nauretaan. Niitten takia ei todellakaan pilata iltaa. Joten mÀ aion lauantaina bailata. Bailata koko hemmetin yön!! MÀ aion bailata mÀrÀssÀ mekossa ja pitÀÀ hauskaa. MÀ en itke sairauteni takia, vaan mÀ aion nauraa sille ja pitÀÀ hauskaa sen kanssa. ;-)

(Kirjotan myöhemmin et miten meni, pitĂ€kÀÀ peukut pystys! Mahtavaa viikonloppua teille kaikille !! 😘)

image.jpg