Shaatanan shaatana ! Äiti sano mulle et oon jo niin iso tyttö et voisin kirjottaa itestäni tekstin. Ois kuulemma kohteliasta esitellä itteni, ku äitiki aina minust puhuu. Noh kai se on sit pakko jotain kertoo itestäni, vaik tää tassuilla kirjottaminen onkin hiukan hankalaa..

Elikkäs mä oon Nasu ! Naskaliksi mua myös kutsutaan. Välil oon myös Nakki. Mä tottelen mitä vaan nimeä noista, joskus. Jos sille päälle satun. Välil en tottele mitään nimeä. Tai ketään. Muahhahaha.

Mä oon siis mäyräkoira. Oikeastaan kääpiömäyräkoira, eli oon vähä tälläin pienempi malli. Oon syntyny Nakkilassa, siinä Porin vierellä. Mä synnyin heinäkuun 14. päivä. En oo vielä vuottakaan ! Sitku mä täytän 1v ni äiti kuulemma järkkää mulle synttärijuhlat. En oikee tiiä mitkä ne on, mut toivottavast se tarkottaa jotain hyvää syötävää.

Mä tykkään syödä ! Se on ihan mun lemppari puuhaa. Syön aina aamuin ja illoin nappuloita. En tajuu miks syön joka päivä samaa ruokaa, eihän palvelijatkaa syö joka päivä samaa safkaa?! Ja siis palvelijoilla tarkota  iskää ja äiskää. Ne on mun palvelijat. Välil saan vähän jotain herkkujakin. Etenkin jos oon ollu kiltisti, tai teen jotain temppuja. Mä osaan jo istua, antaa tassun ja mennä maahan. Äiti sanoo et se on tosi hienosti. Sit mä oon saannu iskält juustoo kans! Se on tosi hyvää. Yleensä pyydän sitä lisää, mut sit iskä sanoo mulle etten saa kerjätä. En tajuu sitä yhtään.

Mä tykkään leikkiä tosi paljon! Parasta on jos joku heittää mulle lelua. Mä tykkään juosta ja hakea sen takaisin. Ihan vielä en oo hoksannu tuoda sitä heittäjälle takasin, mut aika hyvin tuon sen jo suht lähelle. Tykkään myös pureskella luita. Ne on tosi hyviä. Sit mä pureskelin myös yhtä mattoa. En tajuu mikä siin oli ku äiti tuli sit läppäsee mua, kuulemma mattoo ei saa syödä? Vittuuks sit on siin lattial mun eessä jos sitä ei saa syödä. 😱😑 Mikä logiikka, en tajua.

Oon myös pissannu matolle. Ja kakannu. Niinkään ei kuulemma saa tehä? Mut emmä niin enää usein teekkään. Oon jo iso tyttö ja jaksan pidätellä pihalle asti. Mul on omal pihal semmonen pieni aitaus missä yleensä oon. Sit kans saan olla vapaana tossa pihalla. Mut jos tost vierestä tieltä menee auto, pyöräilijä, sauvakävelijöitä tai joku toinen koira ni sit mä kyl haukun ! Koska shaatana tää on mun piha ja siitä vierestähän ei kävellä. Se on epäilyttävää. Oonkin siis aikamoinen vahtikoira.

Mä oon niin hurja vahtimaan et jos joku tulee mun taloon sisälle, mä haukun sille ja juoksen sitä vastaan eteiseen ! Sit mä yleensä käyn selälleni rapsutettavaks vieraan jalkojen juureen ja multa pääsee pienet ilopissat. Äiti aina nauraa mulle siitä, et on siinäkin vahtikoira, mitä jos rosvoja tulis. No shaatana !

Mulla on oma huone. Palvelijat kutsuu sitä makuuhuoneeksi, mut siis se on mun oma huone. Siellä mulla on tiipii missä nukun, kasa leluja ja oma peti. Mä oon siellä aina päivän kun palvelijat käy jossain töissä. En tiiä mitä se tarkottaa, varmaan jotain syötävää. Äiti ottaa mut välillä sänkyyn viereensä nukkumaan, mut shhh ei saa kertoo sitä iskälle. Iskä ei tykkää ku oon sängyssä. Mut itseasias seki välil ottaa mut siihen viereensä köllimään. Mut shhh ei kerrota sitä äitille!

Mulla on jo paljon kavereita. Vaikka en oo ees vuottakaan. Mulla on paljon ihmiskavereita ja karvasia kavereita. Eikä haittaa vaikka osa karvasista kavereista on mua vähän isompia, mä tykkään leikkiä niittenkin kanssa ! Figo on ihan ykkös karvanenkamu, mä tykkään siitä tosi paljon. Se on suunnillee mun kokonenkin! Mä olin kerran Figon luona yötäkin, se oli kivaa. Sit mul on sellanen kaveri ku Fredi, se on tosi hauska haukku. Fredi on mua vähän isompi, mut ei se mitään haittaa, mä vaa juoksen sitä täysii karkuun ja se yrittää ottaa kiinni! Sit oon nähny kans yhtä Mollii, se kyl ehk vähä pelottaa mua ku on niin iso. Mut hyvin tullaan juttuun silti.

Sit on hirveest noit mini-ihmisii kavereina kans! Ain joka toinen viikonloppu käy mun kaa leikkimäs Eino, Niilo ja Ester. Ne on tosi hauskoja, kiva ku tulee mun kaa ain leikkimään. Etenki Niilon kaa meil on tosi hauskat leikit aina. Sit on näit pienempii mini-ihmisii; Luca on tosi kiva, Leevin kans leikitää aina samoilla leluilla ja yhen Toman kans ollaa kellitty leikkimatolla yhessä. Oon nähny yhen pienen Olivia tytönkin, se on kans tosi nätti ja kiva! Se oli samas yökylä-paikas mun kaa kerran. Mini-ihmiset on tosi kivoi, ei haittaa vaik ne vähä vetäis mua hännästä tai tarrais karvoista kiinni. Mä vaa yritän pussailla niitten kaa!

Mä kyl oikeestaan tykkään kaikista. Eniten kyl äitistä! Iskäkin on kyl ihan ookoo. Ja kaikki muutki kivat. Must on kivaa kun mua rapsutetaan ja nostetaan syliin ja paijataan. Tykkään antaa tosi paljon pusuja ! Ja oon korvanpesijä-ekspertti. Etenkin mamman kanssa me pussaillaan tosi paljon. Ja parrat on tosi hauskoja ! Niit on kiva pusuttaa aina. Eli siis vinkkinä kaikille ketkä haluu olla mun kaa frendei, rohkeesti vaan pussailemaan !! Ja ottakaa mut syliin. Perkele. Koska mä tykkään olla sylissä, etenkin selälläni ja sillee et sit vähä rapsutat mua masusta. Aijaijai se tekee nannaa.

Mun harrastuksiin kuuluu leikkimisen lisäksi mun lelujen levittäminen joka paikkaan. Äiti aina kiroaa ku niit on ympäri taloo. Niille ois kuulemma joku lelukorikii mihkä ne ain pitäis kerätä. Pyhh mä sanon, paljo kätevämpää ku niit on joka puolella. Sit mä kans käyn usein suihkussa ! Tai siis oikeestaan äiti käy, mut mä meen aina kylpyhuoneeseen mukaan. Otan sinne yleensä siks aikaa jonkun lelun ja tykkään katella valuvaa vettä. Sit mä käyn usein ajelees. Se on tosi kivaa, näkee uusii paikkoi! Käyää palvelijoitten kaa ajelees usein, etenki nyt ku meil on uus auto. Se on kuulemma tosi hyvä ja sil on kiva ajaa, munki mielest siel on kiva istuu äitin sylis ja katella maisemia !

Lopus on hirvee kuvapläjäys musta. Koska oon kaunein. Ja vaatimattomin. Mä en ain tajuu miks äiti kuvailee mua, mut ei se mitään. Kyl mä jaksan poseerata. Välil kyl on niin kova meno ettei must kerkee saada kuvaa. Mut mul on oma iigee (oke oke äitin ig) jost saa katella mun kuvii jatkossaki eli @justmesara. Nyt mun tassut on jo niin shaatanan kipeet et lopetan tän kirjottamisen. Nähään taas, tulkaa leikkimään mun kanssa ! Vuh vuh! T. Nasu 🐶

IMG_8508.jpg

Täs mä oon pöydällä. En kuulemma sais, mut mä oon välil vähä riiviö enkä usko...

IMG_8552.jpg

Täs on mun tiipii.. Yleensä nukun siel sisällä, joskus myös sen päällä !

IMG_8516.jpg

Täs mä nukun syöttötuolis. Se on ihan ykköspaikka, kiva ku ei tarvi olla lattial ku muut juo kahvii pöydän ääres. 

IMG_8354.jpg

Täs mä leikin.

IMG_8418.jpg

Täs mä söpistelen.

IMG_8527.jpg

Tässäki mä söpistelen.

IMG_8453.jpg

Täs mä nukahin sohvalle.

IMG_8280.jpg

Täs mä oon äitin kaa ! ❤

IMG_7697.jpg

Täs mä oon Niilon kaa. Me leikitään usein yhdessä ! 💙

IMG_7686.jpg

Täs mä taas söpistelen.

IMG_7859.jpg

Täs on mun  palvelijat; iskä ja äiskä ! ❤❤

IMG_7715.jpg

Täs on Figo ! Se on tosi kiva. Kunhan en vie sen luuta.

IMG_7726.jpg

Täs on Figo ja Olivia ! Olin niillä kerran yötä. Oli kivaa ! 🐶💜👶🏼

IMG_7682.jpg

Täs on mun beba. Ja mä oon sängyllä. Mut shhh älkää kertoko iskälle !

IMG_6950.jpg

Täs mä sekoilen.

IMG_6084.jpg

Täs on mun kaverit: Essu, Eino ja Niilo ! 👧🏼👦🏼👦🏽

IMG_5189.jpg

Täs on mun kaveri Luca. Ja toinen kummitädeistäni Veera taustalla ! 💗

IMG_4815.jpg

Täs me ollaan Toman kaa aika pieninä. Ollaa molemmat kasvettu tosta aika paljon. Tai vähän. Noh pienii ollaa vielkii!

IMG_4799.jpg