image.jpg

Ihanaa kesäistä viikkoa kaikille! Täällä Kouvolassa on viikko alkanut aurinkoisissa merkeissä, toivottavasti myös sielläkin missä lienetkin. :) Mulla on loma puolessavälissä, vielä pari viikkoa saan nukkua myöhään ja köllötellä auringossa (tai sateessa), shoppailla rahojani ties missä kaupungissa ja tehdä extempore-terassireissuja mihin kellonaikaan vuorokaudesta haluan ! ☀️🙏🏽😎🍹🍦

Ihanaa kun aurinko hellii meitä, on kiva pukea biksut päälle ja nauttii auringosta! On myös ihana käyttää kesämekkoja ja balleriinoja, kulkea ilman meikkiä hiukset haalistuneena auringosta ja hypätä vaan uimaan lampeen ilman sen suurempia suunnitelmia ! Mun loma on ollu just tätä: Ei huolta huomisesta, ei suunnitelmia paria tuntia pidemmälle. 😍

Muthei otsikkoon! Mitä mieltä ootte? Tarviiko rakkaus jotenkin määritellä? Tarviiko kaikelle luoda jonkunlainen status? Yksi sana joka merkitsee missä tilanteessa oot, tai yksi sana joka merkkaa sun suhtees johkuun toiseen ihmiseen. Miksei vaan voida olla ja rakastaa? ❤️

Moni on multa kysyny et "Seurusteletteks te jo??" tai "Ootteks te nyt yhessä??". Mun vastaukset näihin kymyksiin on ollu hiukan epämääräisiä, koska oikeestaan mä en tiiä oikeaa vastausta. Enkä mä haluakkaan tietää? Sä varmaan haluisit, mut miks ihmees? Mitä se muuttais? Muuttaisko se sun suhtautumisen minuun, muuttaisko se jonkun mielipiteen? Vai olisko helpompi juoruilla kun olis joku määritelmä? Tarviitko sä sille jonkun statuksen mitä me ollaan toisillemme? 👫💍👰🏽💑 🕵🏼🔫

Mä en tarvi. Ainoastaan mä tarviin tän ihmisen mun elämään, se riittää mulle. Mulle riittää se että me molemmat ollaan onnellisia ja lojaaleja toisillemme. Me molemmat tiedetään mikä tää meiän juttu on, vai onko mikään. Me molemmat tiedetään rakkauden tilamme, eikä meidän tarvi määritellä sitä kellekkään muulle. Eikö saa ottaa pusukuvia ilman että seurustelee? Eikö saa sanoa toista vaimokseen tai miehekseen ilman sormusta sormessa? Tarviiko se facebookin suhdetila ihan oikeesti päivittää? 💭

Jotenki tää tänhetkinen maailma vaatii sen että kaikki määritellään. Yhteiskunta ja me ihmiset halutaan että kaikelle löytyy jokin syy, sana, määritelmä. Kai se helpottaa elämää? Olishan se outoa jos mitään ei määriteltäis ja kaikki vaan olis, mut tarviiks meiän oikeest määritellä myös se kaikista tärkein asia elämässämme?

Mä voin kertoa mitä rakkaus on mulle:

- Rakkaus on hyvänyönpusu.

- Rakkautta on lause "Mä voin käyttää koiran lenkillä."

- Rakkautta on antaa toisen nukkua pidempään.

- Rakkautta on ostaa toiselle suklaata kaupasta. (Sitäkin mistä ei todellakaan itse pidä)

- Rakkautta on tehdä aamupala toiselle.

- Rakkaus on siivottu keittiö.

- Rakkautta on syvälliset keskustelut peiton alla.

- Rakkaus on kynttilät.

- Rakkautta on viedä toinen lääkärin vastaanotolle. Tai lupautua lähtemään tueksi mukaan.

- Rakkautta on yhteiset kauppareissut. 

- Rakkautta on antaa omaa tilaa ja omaa aikaa.

- Rakkaus on toisen lakkaamat kynnet.

- Rakkautta on kahvilassa "Mun vuoro tarjota."

- Rakkautta on antaa toisen tietää salasanas puhelimees tai tietokoneesees. (Tai sormenjälkitunnistus...)

- Rakkautta on arki.

- Rakkaus on jäätelö. (Vaikka tietäisi seuraukset. xD)

- Rakkaus on omat jutut. Ne inside-läpät, ne mitä muut ei voi ikinä tajuta.

- Rakkautta on kosketus arjessa. Hipaisu pihalla, kädestäpitäminen lenkillä tai pusu poskelle keskellä kaupan vihannesosastoa. 

- Rakkautta on huomata toisen mustelmat. Niin fyysiset kuin henkisetkin.

- Rakkautta on ostaa toiselle jogurttia.

- Rakkaus on yhteisiä ongelmia, ratkaisuja ja iloja.

- Rakkautta on odottaa toista kotiin ja ikävöidä.

- Rakkautta on pyytää anteeksi ja kiittää.

Sitä kaikkea se on mulle. Sen enempää määrittelemättä, sen enempää vääristelemättä tai liioittelematta. Sitä se on, luonnollista ja kaunista. Se on arkea parhaimmillaan, se on arjen jakamista toisen ihmisen kanssa. Rakkautta ehdoitta. 

Kivaa rakkaudentäyteistä kesänjatkoa kaikille ! Ja se vastaus sun kysymykseen; ei voi tietää. ;) Me ollaan yhdessä mut erikseen? Me vaan täydennetään toisiamme. Puss 😘 -  rakastunut-Sara

image.jpg

Rakkaus on sekoilua. 😂❤️

image.jpgimage.jpg

Rakkaus on samis-paidat. 👚👕

image.jpgimage.jpgimage.jpg

Rakkaus on yöllinen (sekä ehkä myös hiukan humalainen) pusu tanssilattialla. 😘