Wipiii vammasellakin on lomaa ! ;) Yksi viikko talvilomaa tienattu, ja se vietellään lämpimissä tunnelmissa! Lentokone lähtee maanantai-aamuna 10h päähän kohti Kap Verdea ! Kap Verde on saarivaltio Afrikan vieressä, Kanariansaarilla on pieni stoppi ja siitä lentää vielä pari tuntia matkakohteeseemme. Äääää jännittää, mut silti niin ihanaa päästä lämpöseen rentoutumaan viikoksi ! All inclusive kruunaa vielä kaiken, joten täytyyhän sitä syöpötellä ja juopotella koko rahan edestä... 😋🍰🍦🍝🍗❤️

Niinku oon aikasemminki kertonu ni kaikki epävarmuus on pahinta täs sairaudessa. On tosi riskialtista lähtee huiman pitkän matkan päähän kotoa, kohteeseen missä en oo ikinä käynny ja mihin joutuu lentämään melkein kymmenen tuntia. Lentomatka pelottaa eniten, entä jos en pääse vessaan silloin kun tarvis? Tai jos kohteessa mulle ilmaantuu outoja oireita ja ois päästävä lääkäriin? Entä jos kuumuus, ilmasto tai kosteus vaikuttaa mun kroppaan jollain tavalla?

Monia ajatuksia ja kysymyksiä syntyy matkaa miettiessä, mut hei mä en todellakaan aio elää tän sairauden armoilla ! Mä haluun uskaltaa kokea kaikkea. Mä haluun matkustella ja nähä maailmaa ! Mä en todellakaan aio jäädä himaan neljän seinän sisään oottamaan kuolemaa. Mä haluun elää paljon ja kuolla vähän. Vaik susta tuntuis pieneltä askeleelta lähtä pakettimatkalle turvalliseen kohteeseen vaikkakin maapallon toiselle puolelle, mulle se on suuri askel. Mä tiiän et mä pystyn siihen, ja aion selvitä tästä matkasta voittajana. Vaikka jotain sattuiskin, mä nauran sille kaikelle ja näytän keskarii elämälle ! Mie haluun nauttia matkastani ja aion hymyillä, tapahtu mitä tapahtu. ☺️💪🏽

Alla on hiukan pakkailukuvia ja matkafiilistelyjä! Kirjottelen matkan jälkeen sitten että miten sujui, kerron kaikista kommelluksista, hauskoista sattumista, elämän yllätyksistä ja niistä pienistä ihmeistä mitä matkalla tapahtui. Tää vamppi lähtee vallottaa maailmaa, adios !!! 😘👊🏽 -maailmanvalloittaja Sara 🏖

 

image.jpg

Ainaki lämpösempää kuin Suomessa..... =) ☀️☀️❤️image.jpg

Biksut päälle ja allas-baariin !! 👙🙈☀️🍹

image.jpg

Ukkoki ois halunnu matkalle mukaan... 🐶❤️✈️

'image.jpg

Mun matkalaukun sisältö koostu lähinnä mekoista.. 💁🏻👗👗👗👗💜

image.jpg

Käsimatkatavaroihin tuli luettavaa ja musiikkia sekä varavirtalähde ! 🎶📕

image.jpgimage.jpg

Matkustamisen tyylissä tärkeintä on mukavuus ja rentous ! ;) 👟👯👛

image.jpg

Peiliteinit vielä porukoilla kun käytiin sanomassa niille heipat ja kertomassa Ukon hoito-ohjeet. ;)