Järkyttävää. Aivan kamalaa. Herään keskellä yötä siihen että tärisen, mulla on kuuma, mulla on kylmä, oon hiestä märkä. Mulla on kamala janontunne, joten lähden keittiöön hakemaan mehulasillista. Kaataessani lasiin mehua, mua alkaa pyörryttää ja ryntään olohuoneen sohvalle makuulleni. Makuuasento helpottaa hetkeksi, enää vain hiukan päässä huippaa. Yhtäkkiä siinä makoillessani tulee mieletön pahanolontunne, alkaa vaan oksettaa. Ryntään vessaan jossa kaon hetken ja makaan loppuajan kylmällä vessan lattialla. Päässä pyörii vaan ajatus onks tässä mitään järkeä?

Onks susta? Onks sun mielest tässä mitään järkeä? Mä en tiedä. Mä alotin jo viime viikon tiistaina pistoslääkityksen, jolloin sairaalalla lihakseeni tuikattiin 1/4 osa lääkkeestä. Silloin sivuvaikutukset olivat aika vähäiset, hiukan huono ja flunssainen olo. Nyt viime tiistaina lihakseeni pistettiin 2/4 ja tilanne on tämä. Tänään on torstai ja kärsin huonosta olosta vieläkin. En oikeastaan pysty muuta kuin nukkumaan, syömään särkylääkkeitä ja nukkumaan.

Tiistai - keskiviikko yö oli aivan hirveä, heräilin jatkuvasti ja pyörin koko yön. Aamulla en meinannut saada silmiäni auki, ne eivät pysyneet edes auki sen vertaa että olisin jaksanut katsoa suosikki tv-ohjelmaani telkkarista. Jaksoin pitää silmäni auki sen 10minuuttia että sain vietyä koiranpentumme ulos. Ja kävin postilaatikolla. Se oli mun keskiviikko-päivän saavutus. Mikään ei maistunut, söin pari haukkua leivästä ja join ainoastaan jääteetä. Pääasiahan oli että sai pidettyy nesteytyksest kiinni, onneks ees jäätee maistu sohvalla makoillen.

Tää torstai oo oikeastaan alkanu hirveän paljon paremmin. Nukuttiin puolille päivin, ja silloinkin jouduin nousemaan sängystä silmät ristissä. Olisin vaan voinnut jäädä makoilemaan sänkyyn koko päiväksi, piiloon peiton alle pahalta maailmalta. Pakkohan se oli kuitenkin nousta edes sohvalle, ja suihkussakin on tullut käytyä ! Päivä alkoi särkylääkkeellä joka onkin ehkä hiukan parantunut vointiani. Edelleen vaan on niin väsynyt olo, ei oo oikein energiaa yhtään mihinkään.

No ei täs mitään, kaks päivää kipeenä. Nää päivät sattu viel olee mun ainoot vapaapäivät kahteen viikkoon. Ainoot vapaapäivät kipeenä. Mahtavaa. Ens tiistaina sitten tökätään 3/4, katotaa minkälaiset olot siitä tulee. Kiitos ja anteeks, mut mulla on ollu myös parempiiki päivii. - kipeä-Sara

image.jpg

Punaset posket mut mäyrinkäinen vetää lepii vieres sohvalla. <3

image.jpg

Näin meiän viikko on mennyt, sohvalla makoillen... :'D

image.jpg 

Onneks Nasu on nauttinut päikkäreistä pitkin päivää ja tukenu meiän uutta harrastusta. <3

image.jpg