Jeeee moikka taas kaikki ihanat ! 😚 Viime kirjotuksesta onkii jo hetki vierähtäny, jotenkin mukamas ollu hirveä kiire tän arjen pyörittämisen kanssa. :D Paluu arkeen on ollu ihanaa, mutta myös tosi rankkaa! Hoidettavia ja järjesteltäviä asioita on ollu yllättävän paljon, sekä arjesta on halunnu nauttia myös kiireettömänä. Tät arkea kestääkin nyt ruhtinaalliset 1,5kk sitten alkaa loma ! Lomalla kerkee sitte rentoutua ja nukkua, nyt voikii vähä sykkiä paikasta toiseen. 😅

Niinku otsikkokin kertoo, mulla ois tulossa NELJÄNNES VUOSISATA täyteen ! Syntymäpäiväni on tiistaina 7.6 ja silloin täytän siis 25v. Aika mageeta ! Tai no emmä oikeestaa tiiä, alkaa kuulostaa jo tositositosi vanhalta. xD Ja aikuismaiselta. Ja siltä että elämä pitäis pikkuhiljaa alkaa ottaa vakavissaan ja saavuttaa jotain! Sara 16v piirsi aikoinaan 10.1.2008 oman suunnitelmansa paperille, alla kuva miten Sara 16v suunnitteli elämänsä menevän.. 😂

skannaa0002.jpg

Ei tainnu mennä ihan niinku kuvittelin? 😂 Ainakaan vielä ei oo hätäkeskuspäivystäjän-paperit käsissä tai vauvaa tulossa. Mut tälhetkellä oon silti tosi tyytyväinen elämääni et oon uskaltanu muuttaa sen suuntaa ja ottaa riskejä. Vaikkei tulevasta tiedäkkään, ei mikään ole mahdotonta. Vuodet menee eteepäin, haluttiin me tai ei, mut ne vuodet on silti elettävä! Miksei siis elettäis parhaammal mahdollisel taval ja sillee et nauttii joka hetkestä. ;) Tulevaisuuden suunnitelmat on varmasti monella muuttuneet kymmenessä vuodessa, eikä se todellakaan oo huono asia. Mitkä ne suunnitelmat ikinä on olleetkaan, varmasti nyt on löytyneet vielä paremmat haaveet ja unelmat tilalle ! 


Alla MUN ELÄMÄN 25 seikkaa mitkä on just nyt hiton jees! (Arjen pienet ilot on edelleen niitä parhaimpia. ❤️)

1. Mulla on tiistaina synttärit, ja mun sukulaisia on tulossa kakkukahveille. Suku on pahin, mutta myös parhain. Vaikkei kaikkien kanssa usein nähdäkkään, on silti kiva kahvitella ja pitää yhtä edes merkkipäivien johdosta. 🎂

2. Miun Super-Auto ! Tykkään ajella, tykkään ajella miun ihanalla Skodalla. Tykkään olla kyydissä kun joku ihana mies ajelee sillä. Skoda on myös kiva rallipeli, kun kulkee ehkä "hiukka" muita kovempaa kun vaan uskaltaa painaa sitä kaasupoljinta. 😘

3. Kummipoika x 2. Sain pari vuotta sitten elämääni kummipojan jonka kanssa on nyt ihana touhuta. Pari viikkoa sitten sain uuden kummipojan, josta olen myös todella kiitollinen. 👶🏼👶🏼💙💙

4. Ukko. The mäyräkoira. Ehkä maailman ihanin tapaus, samalla myös hiukka rasittava rasavilli. Mun karvavauva täl hetkellä. <3

5. Kukat maljakossa. Viikkokimppu pöydällä. Ehkä kliseistä, mut kukat on kauniita ja tuo piristystä arkeen. 🌷💜

6. Spotifyn soittolistat ! Spotify on muutenkin yks hienoimmist keksinnöist ikiin! Musiikkia on ihana kuunnella, hoilata perässä sekä sen tahdissa on ihana tanssia hulvattomin liikkein. 💃🏽🎶

7. Iittala ja Iittala Outlet. <3 Rakkauskauppa tällä hetkellä !! Sieltä löytyy kaikkia ihania Iittalan tuotteita, mm kastehelmiä. Ja te varmaan jo tiiättekin sen että kastehelmet on se juttu mistä mä pidän. Missä muodossa tahansa. Etenkin värivirheelliset kastehelmet on ollu tän perheen viimeaikojen valinta. ;)

8. Työt. Vaikka välillä vituttaa, ärsyttää eikä jaksais; oon mä ilonen että mulla on töitä. Mulla on vakituinen työpaikka, mikä ei oo hirveen itsestäänselvää tänäpäivänä. Vaikka palkka ei oo mikään kummonen, on silti sen säännöllisyys tuonnut enemmän turvaa kuin satunnaiset hommat. Saa olla kiitollinen tästäkin !

9. Talous. Raha ei tuo onnea, mutta turvaa se tuo. Vaik välil pankkitili menee miinukselle tai kortilla ei oo katetta, mä oon silti pärjänny. Mulla on ruokaa jääkaapissa, vaatteita kaapissa ja bensaa autossa. Sillä pääsee jo aika pitkälle. ;)

10. Koti. Mä oon niinkin onnellisessa asemassa, että mulla on tällähetkellä kaksikin kotia. 😮🏡🏡 Kaks paikkaa minne voin mennä nukkumaan, kaks paikkaa missä mul on tavaroitani. Katto pään päällä, ja seinien sisällä rakastava tunnelma. <3

11. Ystävät. Niinku ootte varmasti huomanneet, mun elämä on ollut viime aikoina erittäin hektistä. Silti pystyn luottaa siihen että mulla pysyy elämässäni ystävät, jotka jeesaa ja auttaa mua aina. Ne viettää mun kaa kivaa aikaa, tehdään niitten kanssa ihania asioita ja ne jakaa mun kaa kaiken. Siis ihan kaiken. 😉

12. Tulevaisuus. Vaikka mun elämä oiskin kuinka epävarmaa tahansa, mä odotan tulevaisuutta silti innokkaasti. Mä haluan perheen, mä haluan naimisiin ja haluan vierelleni ihmisen kenen kanssa jakaa ne kaikki arjen pienet ilot.

13. Valokuvat. Niitä satelee koko ajan! Mun iphonen valokuvamuisti täytyy hurjaa vauhtia, kun tilanteita ja tapahtumia ikuistetaan. Ei oo mitää niin pientä etteikö sitä voisi tallentaa kameran syövereihin. Kaikki hetket on hienoja, niitä on ihana muistella jälkikäteen kuvien kautta.

14. Päikkärit. Ihana ottaa välillä päikkärit ! Etenkin jos päikkärit jakaa kanssasi joku ihana ihminen. Tai saat edes jonkun karvakuonon kainaloosi. Ihan vinkkinä, mäyräkoira on parasta päiväuni-seuraa !! 💤🐶

15. Lapset. Lapsien seura saa aina iloiseksi, oli suhde heihin minkälainen tahansa. Jopa naapurin lasten pallon pelastaminen piikkipuskasta on antoisaa, mikä sen parempaa kuin nähdä lapsen hymy ja riemu. Leikkiminen ja hassuttelu lasten kanssa tuo elämään kivaa vaihtelua tylsien aikuisten rutiinien sekaan. 😂👍🏽😍

16. Mainokset. Hahaha mä tiiän et jotkut vihaa näitä, mut mä tykkään! Tykkään selailla erilaisii mainoksii, tutkailla hauskoja tarjouksia ja hulluja myyntiyrityksiä. Niist on aina kiva bongailla kaikkea mitä ehkä tarvis. Tai sit vaan haaveilla kalliista design-kellosta, uusista kengistä, tyyriistä lipastosta tai parin viikon Andalusian kiertomatkasta!

17. Jäätelö. Kesällä jäätelö on ihan parasta ! Kuumina kesäpäivinä jätski on ihan must. Etenkin kesken työpäivän nautittu jätski piristää kummasti, ruokakauppa-reissun päätteeksi nautittu jätski tuo lisää energiaa kotimatkalle tai ihan vaan huviksi nautittu jätski saa suupielet ylöspäin!

18. Kesämekot. Taas on se aika vuodesta kun saa käyttää mekkoja ! (Tai siis saahan niitä aina käyttää, mutta nyt selviytyy hengissä ilman sukkiksia ja lämpöä tuovia asusteita. xD) Kesämekot on niiiin parhaita, mä käytän niitä melkein joka päivän! Ne on helppoja sujauttaa päälle jasaat nopeasti luotua hienon asun. Ei tarvikse erikseen ylä- ja alaosaa, mekossa on molemmat ! 

19. Reissut. Enkä nyt tarkota mitää elämää ihmeellisempää kahdeksan viikon pohjois-Intian vaellusreissua, vaan vaikka loppuillan kestävää reissua mökille ! Kesällä just parasta on se kun aurinko laskee vasta myöhään, päivä tuntuu niin paljon pitemmältä! Kerkeää jotenkin tekemään paljon enemmän asioita. Vaikka reissu Kärkkäiselle Lahteen tai käynti Kotkassa veljen luona kahvilla tuo paljon piristystä arki-iltoihin ! Myös jätskinhakureissu läheiseltä ABC-myymälältä tuo iltaan vähän hauskuutta.

20. Tatskat. Vähäks niit on kiva bongailla nyt kesäsin ! Koska talvella niitä ei hirveesti näy paksujen vaatekerrosten alta. Nyt tatskatkin näkyy eri ihmisillä nätistä tai vähemmän nätisti, jokatapauksessa niitä on kiva tsekkailla. :)

21. Ilmastointi. Autossa ja kotona. Parasta !! Kesäkuumalla ei muuten jaksais, ei millään. Yöllä on hiton vaikeeta nukkua kuumuudessa, ja päivälläkin jaksaa paremmin touhuilla kotona kun on viileää. Pitkästä automatkasta puhumattakaan !

22. Aamupala. Oon alkanu tykkäilee aamupalasta, (Jonna  !!) etenkin kun joku ihana kokki on sen valmistanut. Mikään ei oo parempaa kuin herätä aamulla vastakeitetyn kahvin tuoksuun, ja jos vielä pöydässä odottaa pekonit ja leivät. 😍 Aww. Aamupala saa vielä lisäpisteet jos sen pystyy nauttimaan kiireettömästi !

23. Loma. Mulla on loma vielä eessä! Sitä jaksaa paremmin kun on mitä odottaa. Tosin en saannut lomaani sille ajankohdalle kuin olisin halunnut, mutta pääasia että mulla on lomaa kokonaiset 4 viikkoa. Pidän kaikki lomapäiväni putkeen, ja vietän ne heinäkuussa. Pitäkää peukut pystyssä että silloin ois kelit kohillaan ! 

24. Työkaverit. Meil on ollu töissä lähiaikoina niin paljon hulinaa, himonaa asiakkaita, kiirettä, vähän henkilökuntaa mutta paljon hulluja tarjouksia. Työpäiviä ei ois jaksanu ilman mun ääliömäisiä työkavereita ! Meille on kehittyny niin paljon omia toimintatapoja ja käytäntöjä joiden avulla selvitään työpäivistä voittajina. 😉

25. Rakkaus. Mulla on elämässä paljon rakkautta tällähetkellä. Se on aika tuoretta, intohimoista ja välillä hiukan sekavaakin, mutta kaikista eniten se on aitoa rakkautta. Rakkautta ilman ehtoja, rakkautta ilman valheita tai teeskentelyä. Rakkautta ilon ja hauskuuden kautta, rakkautta ystävyydestä. Spontaaneja pusuja ruokakaupassa, iltalenkkejä kesäyössä. Viestejä pitkin päivän, ikävöintiä työpäivän aikana. Huolehtimistä ja auttamista. Nauramista ja älyttömiä ideoita. Yöllisiä lautapelejä ja rakkaudentunnustuksia. Elämistä yhdessä, arjen jakamista. Parasta just nyt. 💜

Mitä tykkäsitte mun 25 elämän ihanasta seikasta? =) Mun mielestä tosi tosi tosi jees ! Vaikkei elämä ookkaa menny niinku olin joskus aiemmin suunnitellut, mä en oo yhtää tyytymätön tähän mitä mulla nyt on. Kaikki on oikeestaan aika helvetin hyvin. Joten jatketaan samalla tapaa ja yritetään tehä elämästä vieläkin hitusen parempi päivä päivältä! Hymy korviin ja kohti uusia pett.... haasteita ja pietää se positiivinen linja seuraavatkin 25 vuotta ! ;) - VANHUS Sara #kohta25vee

image.jpg

Hirveen aikuismainen kohta 25-vuotias.... 😅

image.jpg

Vähäks lapsista oli kiva kokeilla Snapchattii ! ;) 👻

image.jpg

Parin kuukauden päästä 2v oleva Luca kävi meillä leikkimässä ja aamupalalla.. 😍💙

image.jpg

Hiukan tuoreempi kummipoika kummitädin sylissä ekaa kertaa ! 👶🏼💙

image.jpg

Ukko on aina yhtä kuvauksellinen ;) <3

image.jpg

Kesäisissä maisemissa kuvailuja ! ☀️🌳🌾

image.jpg