Ihanaa aurinkoista sunnuntaita kaikille ! Tässä ollessani yksin kotona, oli hyvä hetki kelailla miten mulla menee. Mikä fiilis, miltä tuntuu? On iha jees välil pysähtyy miettii minnepäin elämässään on matkalla, mikä on suunta vai onko sitä ollenkaan. Emmä puhu välttämättä mistään tarkoista suunnitelmista vaan enemmänkin siitä yleisfiiliksestä että onko kaikki hyvin sulla itellä. Sitä saattaa monesti jäädä vellomaan huonoon elämäntilanteeseen, kun ei tiedosta sitä eikä ehkä jaksa tai halua tehdä tilanteelle mitään! 🤔

Muutokset on aina rankkoja, oli ne sitten hyviä tai huonoja. Oli ne seurauksena jostain pahasta tai itsestään riippumattomasta seikasta. Sopeutuminen tilanteeseen vie aina oman aikansa, ja tilanteen hyväksyminen on joskus todella hankalaa ja vastenmielistä. Mun mielestä muutoksia ei silti kannata pelätä. Ne tuo varmasti tullessaan uusia pelottavia asioita, hankalia hetkiä ja stressaavia tilanteita mutta asioilla on aina se kaks puolta! Ne tuo varmasti myös uusia iloisia asioita, yllätyksiä elämään mitä et ois ikinä uskonu ees kokevas! Uusia tunteita. Jokatapauksessa elämä jatkuu, aina tulee se uusi päivä. Se on pakko hyväksyä että kaikki jatkaa kulkuaan, elämä menee eteenpäin ja sä voit ite valkkaa sen kuljetko sitä hymyssä suin vai suupielet alaspäin. Jokasesta asiasta löytyy kuitenkin aina se positiivinenkin seikka. 🙏🏽

Mä havahduin just siihen seikkaan että mulla on hyvä olla. Mun asiat alkaa pikkuhiljaa olla mallillaan: Mä nimittäin muutan omaan rivarikaksioon 1.5 !! :) Oma asunto luo turvaa ja omaa tilaa, pääsen sisustaa sen just niin pinkiks ku vaa haluun. ;) Vaikkakaan tänhetkisessä asuntojärjestelyssä ei oo mitään moitittavaa (oon onnellisempi ku aikoihin), pidän kuitenkin oman asunnon hankkimista järkevänä ja tarpeellisena etenemisenä polullani. Terveyskin on ollut todella hyvä, uudesta lääkkeestä ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia ! *koputtaa puuta* Toivotaan ettei niitä tulekkaan, ja pystyn jatkamaan lääkkeen kanssa niin pitkään kunnes tulee muita suunnitelmia.. Ens viikolla olis tarkotus startata työkeikka Savonlinnassa, joten uudet tuulet puhaltaa siltäkin osin! 😊✨

Vaikkakin viimeset kuukaudet on ollu tunteiden vuoristorataa, nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Vois varmaan sanoa että ollaan jo voiton puolella! Mä en enää omista omakotitaloa, mutta pääsen kohta muuttamaan omaan asuntooni. Vaikka menneestä ja tärkeistä asioista luopuminen on ollut erittäin raastavaa, mä silti koen että uuden alku on myös erittäin palkitsevaa. Sitä oppii itestään paljon seikkoja, ja oppii luottamaan siihen että pärjää. Kaiken rakentaminen alusta on todella työlästä ja vie aikaa, mutta pala-palalta mä saan mun elämän palapelii valmiimmaks. En tiiä kuinka monta palaa se vielä vaatii, vai onko työ loppuelämän mut mä uskon että lopulta mun elämän palapelistä tulee kaunis. Siitä tulee just sellanen ku mä haluan, koska ne palat on vaan mun käsissä

Välil on siis hyvä pysähtyy miettii minkälaisii paloi sä oikee tarviit, mitä paloi sä haluut ja minkälaisen palapelin sä oikeestaan ees haluut rakentaa. 😘 -toiveikas Sara

image.jpg

Ehkä hienoin blingbling-mäyris ?! 😍

image.jpgimage.jpgimage.jpg

Tytöt lähti vähä juhlii firman piikkii ! ;) ❤️🎈🎉

image.jpgimage.jpg

Kukat tuo kivan kevätfiiliksen ja uus punanen takki ! =) 🌷💕

image.jpg