https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207252285638955&set=o.1691824304372692&type=3

Tää on saannu jo yli 470 tykkäystä!! Oon ihan hämmentyny, innoissani ja onnellinen. Kirjotin aamulla lyhennetyn tekstin tarinastani sairauteni suhteen Sairaankaunis sivustolle ja se julkaistiin tänään! Kiitos siitä<3 Ihanaa huomata kuinka ihmiset vielä välittää ja omistaa myötätuntoa!! Vaikkei mun elämässä tärkeintä oo some tai tykkäysten määrä, oon silti niin liikuttunu tästä.

Mä aijon jatkossakin avoimesti kertoa mun vammasesta elämästä. Jollain tavalla mä oon ylpeä tästä kaikesta, ylpeä siitä että mä selviän ja pärjään. Vieläkin mä aattelen asian niin että jokaiselle annetaan vain niin paljon kun hän jaksaa kantaa, ja mä kyllä jaksan tän kaiken!! Mä en suostu häpeämään tätä tai sulkeutua neljän seinän sisään, vaan mä aijon kertoa tästä avoimesti vaikka koko maailmalle! (Eri asia tietyst on sit kuunteleeko kukaan.. :D)

Joten iso KIIIITOS kaikille !! Blogin lukijoille, #sairaankaunis-tarinani melkein 500 tykkääjille, ystäville, tukijoukoille ja perheelle. Vaikka mä jaksan, niin emmä silti yksin jaksais. Kiitos sulle joka luet mun blogia huvikseen, kiitos sulle joka luet sitä koska haluut tietää mun elämästä, kiitos sulle joka luet sitä koska sua naurattaa mun vammanen elämä ja kiitos sulle joka luet sitä ja oot ehkä oppinu jotain tästä sairaudesta!

Mulle saa laittaa kommenttii, tykätä, tökätä, seurata tai lisätä kaveriks!!! Mult saa kysellä tai jutella muuten vaan. Mä vastailen kaikenlaisiin kysymyksiin, liitty ne sit tähän sairauteen tai ei. :D Helpoiten mut löydät somesta;

- Facebook Sara Kaasalainen

- Instagram @justmesara

Olkaa avoimia ja pitäkää toisistanne huolta! Kuunnelkaa, tukekaa, auttakaa, älkääkä tuomitko!! Jokasella on omat murheet eri mittakaavassa, älkää vähätelkö niitä. Tärkeintä mitä mä tänä iltana opin on läsnäoleminen. Olkaa läsnä, siis oikeasti läsnä eikä puhelin toisessa kädessä, kuunnelkaa toista aidosti ja antakaa tunteille valta. Se voi viedä asiat aivan uudelle tasolle. Mun tunteet sekotti tänään yks odottamaton ja viaton keskustelu, mut siin keskustelus oli enemmän läsnäoloa ja tunnetta kuin ikinä missään. En ennen oo kokenu mitään vastaavaa ja toivon et jokainen heittäytyis keskusteluihin ja just siihen hetkeen täysillä.

Love u, kuulette jatkossakin minusta ja vammaisesta elämästäni ! ;) -tunteellinen Sara

image.jpgKummipoikani on ihanin <3

image.jpgTyttöjen kanssa laatuaikaa viime lauantaina <3

image.jpg

Ukko nauttii elämästä ;)

image.jpg