Heippa muruset ! :) Siitä onkin jo pitkä aika ku oon viimeks raapustellu, ja viimesimmän tekstinhän kirjoitti Nasu.. 😉 Multa jo kysyttiin et onks kaikki ok ja oonko hengissä ku en oo kirjotellu aikoihin.  Oon mä hengis joo mut ollu vähän liian kiireistä kyl viime aikoina ! 

Mun jalat jumittelee vieläkin. Etenkin töissä. Meil on töissä nyt kesän kynnyksellä viel niin hirveä kiire ja vähän työntekijöitä töissä, et jokanen joutuu juoksee siellä. Se on ihan hirveetä ku mun tekis miel vaa sanoo et mä en jaksa, mut emmä oikein voi. En sit tiiä onks siinä mitään järkeä et jaksan 8h työpäivän hampaat irvessä mutta sitte kotiin tultuani en oikein enää mitään jaksakkaan. 

Lämpö vaikuttaa negatiivisesti mun jalkoihin. Aina kun ruumiinlämpö nousee, jalat ei tykkää yhtään asiasta vaan jäykistyvät. Ulkona on ollut nyt hiukan keväisemmät lämpötilat, ja työpaikkani sisällä lämpö vaan kohoaa. Rakennus lämpenee nopeasti kattoikkunoiden vuoksi, eikä minkäänlaista ilmastointia ole myymälän puolella. Eilen oli suht lämmin päivä ulkona, tais olla jotain +13 astetta niin myymälässämme info-pisteessä oli +24,6 ! Jos nyt jo on +25 astetta, mihinköhän lämpötilat tulee nousemaan kesän kuumuudella.. Pelottavaa, en ees haluu aatella asiaa. Koska silloin fakta on vaan se etten mä pysty myymälän puolella työskentelemään, enkä tiedä onko mulle toimistohommiakaan tiedossa...

Noh onneks on kesäloma tulossa. Mä kirosin aluks sitä, kun mulle sattu toukokuu kesälomaks. Meiän firmassa siis laitettiin kesälomat kiertäviks, toukokuusta-elokuuhun, eikä niitten ajankohtaan saannu vaikuttaa millään tavalla. 4viikkoa putkeen ja jokaselle joku kesälomakuukausi. Toukokuulaisilla oli mahdollisuus vaihtaa osa lomastaan syyskuulle, niin mä tein. Mulla on siis lomaa toukokuun kaks vikaa viikkoa ja syyskuun kaks ekaa viikkoa. 

Nyt mä ootan lomaani ihan innolla. Oon nimittäin niin väsynyt, et loma tulee enemmän kuin tarpeeseen. Ihana tieto on vielä se että lomalla on tulossa viikon pituinen reissu Turkkiin all-inclusive hotelliin. <3 En malta oottaa et pääsee joka aamu, päivä, ilta valmiiseen pöytään herkuttelemaan ja saa viettää kaiken vapaa-aikanssa rentoutuen auringossa ja hengähtäen ilman arjen kiireitä ! Sitä jaksaa paremmin kun on jotain mitä odottaa.. 😍

Työntekoon vielä palaten, on mun keskustelut kuntoutussuunnittelijan kanssa edennyt. Opiskelu merikapteeniksi ei taidakkaan vielä olla ajankohtaista, vaan luultavasti aletaan ensin muokkaamaan nykyistä työnkuvaani mahdollisimman paljon minulle sopivammaksi. Silloin kaikki hyötyvät eniten, selvitään suht pienillä muutoksilla eikä minun tarvitse (ainakaan vielä) vaihtaa vakituista työsuhdettani mihinkään epävarmempaan vaihtoehtoon. Kuitenkin opiskelun jälkeinen mahdollinen työttömyys on sinänsä aika suuri riski, tai oman terveydentilan huonominen. Tulevaisuuden suunnitelmia täytynee kuitenkin ajatella realistisesti ja talouden kannalta myös, katotaan ekaksi että mihin tää polku muokkauksineen vie.. 😊

Tää kevät on kyl ollu niin raskasta ja tapahtumarikasta et jään kyl niin hyvin mielin lomalle ! Voin sanoa että oon ansainnu sen. :D Tsemppiä kaikille työn raskaan raatajille, koittakaa jaksaa. Välil arki ei oo helpoimmasta päästä. Koitetaan vaan jaksaa päivä kerrallaan ja yritetään järkkää sitä aikaa lepäämisellekkin. Kukaan ei jaksa kokoaikaa ilman pientä hengähdystaukoa. Autetaan ja tsempataan toisiamme  ! 💪🏽😊 -lomaaodottaen Sara

Lisäys: Äitini joutui sairaalaan. :( Hänellä puhkesi ilmarinta, eli toinen keuhkoista oli vähän aikaa pois pelistä. Onneksi pääsi nopeasti sairaalaan hyvään hoitoon, ilmarinta leikattiin ja äiti on nyt toipumassa sairaalassa ainakin sunnuntaihin asti. <3 Voimahaleja voi siis lähettää äitille sairaalalle päin ! ❤️

IMG_9156.jpg

Nasu lähettää voimahaleja ja -pusuja äitilleni sairaalalle ! <3

IMG_9187.jpg

Nasu kävi mökkeilee ja ajelees autoa.. ;)

 

IMG_9202.jpgIMG_9173.jpgIMG_9106.jpg

Kukat tuo kesäfiiliksen ! Hyvää keväänjatkoa kaikille. <3