Noniiin meinasin ettei tää koko blogin sisältö ois vaa vammais-juttuu kokoaika, et kirjotellaas vähä jostaa muustakin ! :-) Suurinosa teistä tietää minut, tuntee minut tai tuntee minut erittäinkin hyvin! Joku ei välttämättä oo ikiin tavannukkaa, mut jokatapaukses aattelin vähä kertoo hassui seikkoi itestäni 😉 Lue ja ylläty !

image.jpg

1. Suklaa. Mä rakastan suklaata, rakkaus-sanan suurella merkityksellä. Voin helposti syödä kokonaisen suklaalevyn, ja oikeastaan mikään ei voi olla liian makeaa mulle. 😍 Kaikki herkut sopii (salmiakkia en syö!! 😵), mut suklaa on ehottomasti ykkönen!!

2. Yllätykset. Tykkään yllätyksistä!! Etenkin järjestää niitä muille. 😊 Meil on vanhempieni kanssa tullu tavaksi aina tiputtaa mitä ihmeellisempiä asioita toistemme postilaatikoihin, kerran löysin omasta postilaatikostani kakun. Myös pipareita sieltä löytyy usein. Viimeisin löytö oli ystävältäni joulukalenteri. Hauskimpia muistoja on kun lomamatkalta palattuamme kotiin, oli terassillemme ilmestyneet terassikalusteet!! Itse olen viennyt vanhempieni pihalle lyhdyn, isille lämpösaappaat ja sadevesi-sankoon uimaan sorsan..

3. Kynttilät. Ookoo tää oli aika arvattavissa, mut etenkin syksyllä ja talvella oon kynttilöitten suurkuluttaja! Ihan joka ilta polttelen kynttilöitä niin sisällä kuin ulkona. Ootan vaa sitä päivää koska tää talo palaa..

4. Penkinlämmitin. Siis maailman paras keksintö autossa!!!! En vois elää ilman tätä 😂 Mä käytän peppugrilliä jopa kesäsin jos on viileetä (tai ei ees tarvi olla niin viileetä..), se on vaa ihan best !! Muutenkin autossa on niin ihanaa olla kun siellä on lämmintä kuin saunassa. 😻 

5. Tatuointi. Mulla on ranteessa omasuunnittelema tatuointi. Se merkkaa mulle tosi paljon, ja on mielestäni kuvana kaunis!! Kuvassa on piilomerkitys, sydämestä muodostuu kirjain M ja loppuosasta S. :) Kuva myöhempänä..

6. Pillitys. Mä itken aina kun kattelen romanttisia leffoja. 😹 Tai ei niitten tarvi ees olla niin romanttisia, oon mm itkeny katsoessani Terminaattoria... Jossain asioissa oon muutenkin aika itkupilli, ainakin koskettavien kirjojen ja leffojen suhteen 😭😂

7. Aforismit ja mietelauseet! Nää on hei ihan mahtavii! Seurailen instagramissakin monii erilaisii quotes-profiileja, yks suosikki on ehottomasti suomalainen hidastaelämää (IG @hidasta). Näihin on niin helppo samaistua, löytää positiivinen viba tai energiaa elämään. :)

8. Nukkuminen... En ehkä haluis paljastaa tätä, mut nukun yleensä suu auki 😂 Erittäin seksikästä! Ja kuolaan. Mut ei täst sen enempää.... :D

9. Lapsen jalka. Mun jalankoko on 35/36, yleensä se 35 on parempi... Aikuisten kenkiä vaan harvoin saa 36 pienempänä, mutta onneks lastenosasto palvelee!! Futista pelatessani nappikseni oli aina lasten mallia ja kokoa 35..

10. Koira. Mä en oo oikee ikinä halunnu koiraa. Enkä oikee liiemmin oo pitänykkään niistä! Aina oon puhunu etten koiraa ottais ku se rajottaa kuitenki niin paljo elämää! Mut täs sit makoilen 2v mäyriksen vieressä joka tuhisee tyytyväisenä peiton alla. Ajatus Ukko-mäyräkoirasta oli ensin läppä, mut parhaat vitsithän on tehty toteutettaviksi! Päivääkää en oo katunu. ❤️

11. Joulu. Siis mä en kyl tykkää joulusta! 😂 En oikee tajuu sen ideaa, koko juttu on menny niin kaupalliseksi. Vähintää kaikki veronpalautukset on käytettävä muitten lahjoihin, hirvee stressi ja kiire. Ihanaa viettää aikaa perheen kesken, mut siihen se ihanuus sit jääkin. :D En tykkää jouluruuista, laatikoita en syö... Mun mielestä perheen kanssa voi viettää laatuaikaa myös ilman pahoja ruokia ja kalliita lahjoja... 😅

12. Järkkäri- ja vartija-kortti! Minä omistan kummatkin kortit! En tosin tiiä onks ne enää voimassa, mut molemmat tutkinnot on käyty! Opiskelin amiksessa turvallisuusalalla ja siellä käytiin molemmat kortit, mutta päivääkään en oo kyseisillä korteilla hommia tehny :) Mut hyvähän se on niil kehuskella, älä ala mulle! 💪🏽😉

13. Tanssiminen!! 💃🏽🎉 Ihan huippua, niin selvinpäin kuin parin sidukan jälkeen! Viihyn tanssilattialla vaikka monta tuntia illasta! Ennen meni pidempiä pätkiä, nykyään jalat alkaa parin biisin jälkee vähä jumittaa joten lepotaukoja pidettävä! 😂 Tyttöjen kanssa on kyl niin parhautta vallottaa tanssilattia! 💕

14. Kovaäänisyys. Etenkin kun nauran tai innostun ja kiljun. 😂 Emmä tahallaan, mut se tulee vaa luonnostaan!! 🙈🙊 Moni sanoo töissäkin että kuulee mut jo kaupan toiselta puolelta "Ai tuolhan se Sara on..." No ainaki mut löytää!! 😅

15. Autoilu. Mä en varmaa päivääkää pärjäis ilman autoa !! Olin 18v ku iskä osti mulle mun ekan ikioman auton, senjälkee en oo ollu päivääkää ilman autoa. Se on mun henkireikä, hyvä tukija ja tärkeä ystävä, must tuntuu et oisin ihan hukassa ilman autoa. ;) On vapauttavaa ku tietää että voi koska tahansa startata kaaran ja lähtä ajelee minne nyt ikiin haluukin! Ei oo riippuvainen muitten aikatauluista vaan saa ite määritellä milloin kulkee ja minne.

16. Valokuvaus. Hei vähänkö tykkään kuvista ja valokuvauksesta! Rakastan olla niin kameran takana kuin sen edessäkin. Jostain kertoo se että tykkään paljo otella selfieitä ja päivitellä instagramii, nautin mallina olosta! Viikon mittaisella etelänmatkalla ollaan ystävän kanssa saatu helposti yli tuhat kuvaa otettua reissulla! Enkä puhu nyt mistään maisema- tai nähtävyyskuvista, pääosin nää kuvat on iha koostunu kuvista jossa ollaan me itse. Kuvattavaksi joutuminen ei ole siis mikään ongelma mulle! ;)

17. Huomenta Suomi, Kauniit ja rohkeat, Emmerdale.. Täs on ohjelmia mitä seuraan telkkarista! :´D Joka aamu jos herään aikasemmin, on pakko avata telkkari ja katella huomenta suomea ! (Kaverit aina niin nauraa tälle..) Must se on hyvää ajanvietettä aamuun, sielt tulee kaikki ajankohtaset uutiset ja siellä käsitellään yleensä kiinnostavia aiheita ! Kaunarit ja Emmerdale mielletään yleensä vanhempien naisten suosikeiks, mut kyllä sitä voi nuoremmatki seuraa.. ;)

18. "SAATANAN PUUSILMÄ !!1!! #%¤54126#!!" Nuorempana futisnaisena oli ajanjakso jolloin protestoin kaikkea tuomarin toimintaa. Olin pelissä tosi ärsyttävä ja kommentoin jokaista tuomarin päätöstä. En tiiä mitä protestointia tai kiukkua se oli, mutta olin tosi kovaääninen ja ärsyttävä pelaaja. :D Kerran koulujenvälisissä sählymatseissa jouduin katsomoon kun mussutin tuomarin päätöksistä! Ikää tais olla sillo 15v.. Taisin mä jossaa Susien matsissaki saada keltasen pelkällä suunsoitolla. Muthei jotaa hauskaa tästki on seurannu, kerran Haminassa futispelissä mussutin nuorelle tuomarille senverta äänekkäästi että hän etti mun puhelinnumeron käsiinsä pelin jälkeen ja pyys kahville. ;D Haha!

19. Tyynyn varastaminen. Olen siis varastanut tyynyn baarista ! Mitä hittoo?? No oltii pari kesää sitte ystäväni kanssa viettämässä viikonloppua Jyväskylässä. Perjantai-iltana päätimme sitten lähteä katsastamaan Jyväskylän yöelämää ja eksyimme erääseen baariin. Sieltä bongasin mukavalta sohvaryhmältä tyynyn, jonka nappasin mukaani! Se kainalossa marssittiin sitten ulos, ja tyyny oli mukanamme koko yön baarista baariin.. Saimme hiukan huomiota bailatessamme tyyny kainalossa mutta nykyään tyyny chillailee tyytyväisenä omakotitalomme terassilla... :)

20. Ballerina ja palomies. Siinä oli mun ammatit kun pikku-Saralta kysyttiin "Mikä susta tulee isona?". Tässäkin tärkeintä  oli ballerina _JA_ palomies ! Esitin monesti äitille kuinka ballerinahypyillä säntäsin sammuttamaan tulipalon ! Piruetti vaan ja Sara on sammuttamassa ! ;-) Kuinka realistista...

Siinä oli hei erittäin tärkeitä ja vähemmän tärkeitä seikkoja minusta ja elämästäni! :D Vähän vastapainoa sairaus-hömpälle. Toivottavast sai ees hymyn huulille tai ees pienen naurahduksen aikaan. Näillä mietteillä kohti viikonloppua, pitäkää oikein kivahauskaihana viikonloppu ! ;) -hömppä Sara

image.jpg

Minun omasuunnittelema tatuointi ! <3

image.jpg

image.jpg

Rakkaus rakkaus rakkaus, suklaata ja kynttilöitä.. <3image.jpg

#materialismionnellisuus. Veronpalautusrahoilla jotain kivaa itellekkin ! :)

image.jpg

Selfieitä päivittäin.... :-)

image.jpg

@hidasta