Huhhuh mikä reissu!! Onneks näitä on vaan kerran vuodessa.. Työporukan kaa bailaaminen on aina niin rankkaa, saati sitte oikee laivareissu :D

Mut hei ette ikiin usko!!! Mäkään en usko tätä ite. Mekko pysy kuivaan ;) eikä ees tullu mitään paniikki-tilanteita !! Ainut mitä muistoja sain, on mustelmat mun jaloissa... Ehkä tuli kaatuiltua, mut ehkä se ei liity tähän vammasuuteen? 😂

Ite en käytä alkoholia hirveen usein. Ainoastaan jos on jotain tapahtumia tai juhlia, esim pikkujoulut tai synttärit. Ihan maksimissaan tulee oltuu radalla kerran paris kuukaudes, vuodessa kertoja tulee varmaan viis tai kuus. En lähe bailaamaan ihan huvikseni, aina on joku syy minkä takii lähen. Tottakai syitä vois keksii vaik joka viikonlopulle, mut se ei oikee oo mun tyylistä ! Enkä kestä näit krapuloit enää!! Siitä tietää et on tullu vanhaksi kun päivän huono olo ei riitä...                                                                     

Mut mitä me tästä opimme? Ei nyt luultavast mitää sen kummallisempaa, mutta minä sain itsevarmuutta. Tän sairauden suhteen elämä on yhtä helvetin epävarmuutta, ikinä ei tiedä pystyykö seuraavana päivänä kävelemään, tarviinko mä jotain apuvälineitä tai pystynkö toimimaan itsenäisesti. Tällänen kerta kun sairaus ei vaivannu mua illan aikana, toi ihan hitokseen itsevarmuutta. Itsevarmuutta siihen että mä selviän jatkossakin. Vahinkoja sattuu ja tulee tulevaisuudessa sattumaan, mutta se että mä jaksaisin pelätä jokasta illanviettoa on historiaa ! ;) Mä aijon jatkossakin bailata kun siihen tilaisuus tulee, mut mä en halua pelätä tai stressata sen illan takia. Mä luultavasti tuun loppuelämäni kantamaan varavaatteita mukanani, mutta se on vaan sitä varautumista ja todellisuudentajua. Tietenkään elämä ei saa olla kokoajan pahimman odottamista, mutta mun kohdalla se on vaan realistista varautumista -koska sairauteni voi koska tahansa tapahtua melkein mitä tahansa. Lupaan että lujaa mennään jatkossakin, vaikkei jalat aina kantaiskaan !

Ihanaa viikonalkua kaikille !! :-* Välillä täytyy vähän juhlia että jaksaa taas arkea paremmin! ;) -Sara

(Ps. Pikkujoulu-mekko näytti tältä päällä, eiks ollu iha jees valinta?!)

image.jpg