"Mut hei ei se riitä
Et on mukavaa
Sen täytyy olla paljon parempaa:

Siinä täytyy olla rakkautta
Siinä täytyy olla unelmii
Mannapuuroa ja mansikkaa
Juuri oikeenlaista kemiaa

Sen täytyy joskus satuttaa
Sen täytyy voida naurattaa
Ei siitä muuten mitään tuliskaan
Ilman oikeenlaista kemia
a"

Miten mun viikonloppu meni? En ois uskonu et mulla vois olla samaan aikaan niin hauskaa, kivaa ja turvallista ! Se fiilis kun lähet vaan avoimesti jonkun uuden tuttavuuden kanssa viettämään iltaa, voi olla aluks vähä hankalaa? Ahistavaa, ehkä kiusallista? Mä en tuntenu mitään näistä fiiliksistä, mä sain olla ihan oma itseni kokoajan eikä mun tarvinnu esittää mitään. Mulla oli aidosti hauskaa ja tuntui et oisin voinnu jatkaa niin vaikka koko yön.

Tiiätteks tunteen kun keskustelut menee ihan jollekkii uudelle levelille? Vaikket tunne kunnolla ees koko juttukaveria, mut se vaan kun löytyy se oikea kemia! On niin helppo jutella toisen kanssa, avoimesti ja rehellisesti. Ja tunteella. Eikä toivois sen koskaan loppuvan.

Tämmösii ihmisii on harvassa ja niistä kannattaa pitää kiinni! Jos löydät ystävän kelle voit rehellisesti jakaa kaiken kokemas, pidä siitä kii. Jos tää henkilö kaiken kuulemansa jälkeen silti arvostaa sua, ei tuomitse ja pitää sua mielenkiintosena ihmisenä = oot löytäny sen sydänystävän.

Oli vaan pakko näin sunnuntai aamuna päästä fiilistelemään eilisillan tapahtumia! :) Tän postauksen opetus ei mikään, eikä täs ollu mitään järkee. Mut tarviiks kaikes olla aina järkee? ;) Eiks oo vaa tärkeintä et on kivaa ja et on onnellinen siitä mitä tekee? On onnellinen siitä kenen kanssa viettää aikaa ja on onnellinen niistä arjen pienistä iloista. Mun mielest siinä on järkee. <3

-tähtisilmä Sara

image.jpg

Karkkia ja kastehelmiä = aika täydellistä. <3 :) Joulun alla saa tunnelmoida !

image.jpgimage.jpgimage.jpg

Tadaa eilinen paita oli selästä avoin, aika kiva eikö??! ;)

image.jpgimage.jpg