No hei taas! :-) Pitkästä aikaa on kiva kirjotella miten oikein menee. Ja siis oikeestaan hyvin menee! Mut menköön. Edellisestä päivityksen teemasta fiilis on aikalailla muuttunu, vaikkei asiat niinkään. Edelleen mä jatkan ilman lääkitystä, edelleen mä taistelen samojen oireitten kanssa kuin aiemmin. Edelleen mulla  on samat ihanat ihmiset elämässä tukemassa mua, edelleen mulla on kaks rakkaudentäyteistä kotia asuttavani. Joistain asioista on silti mainittava ja kerrottava !

Kuumuus. Se on vaivannu mua lähiaikoina paljon. Siis mähän rakastan lämpöä ja aurinkoa ylikaiken ! Voisin kärtsätä kroppaani auringossa vaikka koko päivän, voisin vaan makoilla aurinkotuolissa ja nauttia auringosta aamusta iltaan! (Kaverit kyl niin tietää tän mun aurinko-fetissin :D) MUTTA. Mutta. Kuumuus vaikuttaa mun fyysiseen kuntoon tosi paljon. Se on oikeestaan nyt vasta vuosi sitten alkanu vaikuttaa toden teolla. Esimerkiksi töissä kun on todella lämmin, eikä ilma vaihdu mihinkään eikä trooppiseltä ilmastolta voi välttyä: Mun jalat alkaa jumittaa. Kävely vaikeutuu todella paljon, niin paljon että se on ihan huomattavissa. Jalat alkaa vähä niinku laahaamaan, jalat ei oikein kunnolla enää nouse. Kun viikko sitte oli noi kuumimmat kelit, mä mainitsin tästä oireesta töissä. Etten oikein pysty tekemään myymälässä töitä normaalisti, että oisko mitään korvaavaa duunii? Hmm se ei nyt sit oikee onnistunu oikein odotetulla tavalla, mutta kesälomani jälkeen jos asioihin ei saada muutosta on mulla suuntana työterveys. Harmittaa tosi paljon ettei työpaikkani ottanut oikein tosissaan tätä mun ongelmaa. :( Koska eihän asiat oikein voi mennä niinkään että töissä pystyn just ja just kävelemään, eikä työpäivän jälkeen edes koiran kanssa lenkillä kävely onnistu.

Kesäloma. Se mulla alko justiinsa, virallisesti huomenna 4.7. Mulla on lomaa 4viikkoa putkeen, ahhh niin ihanaa! <3 Neljässä viikossa kerkeää hyvin rentoutua ja saada työkuviot pois mielestä. Lomalle mulla ei oo oikeestaan minkäänlaisia suunnitelmia, ei oo varattu reissuja tai matkoja. Ei mitään! Kummipoikani ristiäiset on ensi sunnuntaina, siinä on mun pakolliset ohjelmanumerot lomalle. :) Toi yks ihana lomailee mun kanssa samaan aikaan kaksi viikkoa, eiköhän me jotaa kivaa keksitä?! Tai oikeestaan kaikki sen kanssa on kivaa, mitään erikoista ei tarvita. Se on jo kivaa että käydään kaupassa yhdessä, tai tilataan pitsaa kotiin tai koitetaan kävellä kotiin kouvolan keskustasta tai käydään yöllä mökillä uimassa tai metsästetään hyvää paistia lähimmiltä abc-huoltoasemilta keskellä yötä, tai käydään kuvailemassa auringonlaskuja pitkin poikin kaupunkia, tai bongaillaan mitä erikoisempia eläimiä luonnossa (mäyrä, hirviä, pupuja...), tai sisustetaan vessaa yhdessä (älä ees kysy), tai käydään ajelemassa niin että tietoisesti eksytään ties kenen talon pihaan, tai etsitään kanttarelleja metsästä uhmaten itikoita (tää citytyttö ei kyl hirveest arvostanu sitä xD), tai tilataan taksi parille kilsalle ku Saran jalat ei enää oikee jaksanu kävellä, tai shoppaillaan alennusvaloja Anttilasta ..... Ohan näit, jokatapaukses tiiän et mun lomasta on tulossa hauska, ilman minkäänlaisia suunnitelmia vaan ainoastaan extempre-reissuilla maustettuna ! 😊💜

Tässä mun lyhyt päivitys elämästä tällä hetkellä. Tiivistettynä: Hyvin menee mut menköön, lomalla aion vain elää ja ei kiitos saralle helletyöpäiviä enään. Katotaan jatkossa miten työkuviot alkaa sujumaan, mut nyt ajatukset pois töistä ja rentoutuminen voi alkaa ! :-) Kivoja kesäpäiviä sinne kaikille näytön toiselle puolelle. <3 - mäoonniinlomalla - Sara 💁🏽🌷

image.jpg

Mä oon niin LOMALLA ! <3 Ja luultavasti vietän sitä tosi usein lammella aurinkoa otellen.. :-)☀️👌🏽❤️

image.jpg

Kesäillan seikkailuja :)

image.jpg

Herra Uukin on viettäny ihania kesäpäiviä mun luona🐶❤️😚

image.jpg

Kampaajalla tuli käytyä ja päivitettyä hiukset kesälookkiin ! 💇🏽😎💜

image.jpg

Verlassa vietetty kiva päivä ihanien tyyppien kanssa <3 👫👧🏼💕

image.jpg

Juhannus vieteltiin mökillä ! ☀️😎👌🏽image.jpg