Aurinkoista viikonloppua sinne ruudun toiselle puolelle! :) Toivottavasti ootte nauttinu näteistä aurinkoisista keleistä, ja kerenny vähän relaamaan töitten ohella. Onnekkaimmat on varmaan vietelly jo kesälomaakin ! On kyl ollu tosi mahtava kesä tähän asti. Melkein joka viikonloppu ollaa saatu nauttii toinen toistaan nätimmistä keleistä. :)

Minut yllätettiin viime keskiviikkona ihan täysin. Mun ihanat ystävät ja sukulaiset oli järjestäny mulle yllärinä babyshowerit ! Kaikki oli järjestetty niin hienosti ja taidokkaasti, missään ei oltu pihtailtu. Ruoat oli ihan älyttömän hyviä, löyty suolasta ja makeaa montaa erilaista. Kakun ilmapallokoriste oli yks ehdoton wow-juttu ! 8) Tytöt oli sisustanu meiän kämpän täyteen babyshower-aiheista rekvisiittaa, löyty ilmapalloja ja viirejä ja vaaleansinisiä serpentiinejä ja helmiä jajaja.... Tää oli oikein ihana vaaleansininen ihmemaa ! (Itseasiassa on vieläkin, kun en oo raaskinu ottaa näit koristeita pois.) Nää ihanat naiset oli myös keksiny meille kaikenlaista ohjelmaa, oli piltinmaistelua, baby-aliasta, vauvakuvien arvailua ja vielä Nasu oli kirjottanut kirjeen mihin täydensimme yhdessä sanoja! Oli niin ihanaa viettää näitten ladyjen kanssa laatuaikaa. <3

He olivat myös hankkineet minulle ja Urholle mahtavia lahjoja, siis oikeasti niin hienoja ja tarpeellisia että !! Eniten ehkä yllätyin Tulasta eli kantovälineestä mikä oli ostettu minulle selkäni takana, koska se oli ollut kauan haaveilemani tuote mitä en koskaan itse olisi raaskinut ostaa. Sekä tämän kyseisen Tulan väritys, olihan se erikoisväri eikä enää saatavilla uutena ! Olin kyseistä kuosia yrittänyt bongailla ties mistä nettikirppiksiltä hiukan huonoin tuloksin, sitä löytyi sieltäkin enää harvoin ja oli hinnaltaan aina todella arvokas. Mutta niin vain löysin juuri tälläisen Tulan yhdestä laatikosta minkä avasin. Ääää onnen kiljahdukset kuuluivat varmasti naapuriin asti !

Nää naiset on mulle niin arvokkaita, jokanen yksilönä sekä myös porukkana. Must on niin ihanaa että ympärillä on tällänen naisporukka mitkä yhdessä pystyy toimimaan ja järjestämään tälläistä ! Koska kaikki ketkä on ikinä järjestäny naisten kesken mitä tahansa, tietää kuinka vaikeaa se on ja jokaisen aikataulujen sovittaminen yhteen vaatii hermoja ja järjestelmällisyyttä ! Tässäkin porukassa oli mukana yhteensä 15 ihanuutta, ja he olivat aloittaneet järjestelyt jo monta kuukautta aikasemmin. Mä en osannu yhtään odottaa juhlia, kukaan ei ollut paljastanut mulle yhtään mitään! Ei edes puolikkaalla lauseella tai sanalla, jokainen heistä oli pystynyt huijaamaan mua ihan täysin! Olin nimittäin melkein jokaisen kanssa ollut tekemisissä edellisinä päivinä eikä kukaan ollut hiiskunut mitään.... Perkele! :D

Koska tytöt yllätti mut, mä haluaisin esitellä nää ryökäleet ! Jokanen heistä on mielettömän upea ja hieno ihminen, oon niin onnellinen ja kiitollinen että heistä jokainen on elämässäni. Ja jatkossa myös Urhon elämässä. <3

Alotetaas ekana KUMMEISTA:

- Ella. Uskoisin että babyshowereitten pääjuonija ja mahdollisesti eniten minua huijannut. :D Ellamursu on ollut ykköstukijani raskauden aikana, häneltä oon kysellyt hölmöjä kysymyksiä ja lähetellyt jo alkuviikoilta alastonkuvia "kasvaneesta" masustani. Ellan kanssa sellasta aihetta ei olekkaan mistä ei voitais puhua ! Babyshowereita edeltävänä päivänä oltiin Ellan kanssa synnytysvalmennuksessa ja käytiin yhdessä syömässä sen jälkeen, eikä hän silloinkaan näyttänyt minkäänlaisia merkkejä seuraavan päivän yllätyksestä. Katalaa !! Hän oli vaan pokkana kuunnellut seuraavan päivän suunnitelmistani lähteä anopin kanssa pullakahveille, vaikka varsin hyvin tiesi miksi minut haluttiin just silloin pois kodistani... Murr ! Ellalla oli myös ollut muutaman päivän hallussaan talomme avaimet, ihana mieheni Manu oli ne hänelle luovuttanut lähdettyään maanantaina työreissulle toiselle puolelle Suomea. Ellan panos juhlissa näkyi, hän oli tehnyt upean vaippakakun ja rakentanut ihanan lahjalaatikon Urholle. Kiitos Ella, susta tulee niin paras kummi Urpalle. <3

- Jonna. Siis hemmetti tää nainen asuu Helsingissä ja on silti pystynyt järjestelemään yllätysjuhlia mulle! Mä vielä samana päivänä tekstailin Jonnan kanssa eikä tullut mieleenkään että hän vastaili mulle muutaman kilometrin päästä !! Se että Jonna sai pidettyä töistä etäpäivän ja pääsi tänne landelle juhliin illaksi oli jo valtava kunnia. :) Mieletöntä että mun takia voi tehdä tälläistä ! Me ollaan oltu Jonnan kanssa ystäviä ekalta luokalta lähtien, ollaan valloitettu maailmaa yhdessä ja Jonna on ollut aina mun tukena niin miesjutuissa kuin sairauskamppailuissakin. Jonna oli siis ehdoton valinta Urpan kummiksi ! Vaikkei enää nähdä niin usein kuin ennen, ollaan kuitenkin aina olemassa ja tukemassa toisiamme silloin kun tarvitsee. Aina ei tarvitse toista nähdä usein tietääkseen että siellä se on kuitenkin valmiina tukemaan, jos tarve niin vaatii. <3

 

Sitten MOTOXTYTÖT ! Heissä kaikissa on yhteistä se että ollaan oltu samassa paikassa töissä (missäköhän o_O) saman esimiehen aikakautena. Ei siitä sen enempää, vaik silloin oli paljon paskaakin niin jotain mielettömän hienoakin! Meistä nimittäin muodostuis ihan mieletön porukka joka pitää yhteyttä vieläkin epäsäännöllisen säännöllisesti. Meistä jokainen on suht eri elämäntilanteissa, jokaselta löytyy omat mielipiteet ja kannat asioista mutta niitä kunnioitetaan ja ymmärretään ja tuetaan jokaista valinnoissaan. Se on meiän motoxtyttöjen valttikortti. <3 Heistä jokanen pääs mukaan yllätysjuhliin, oli ihana nähdä heistä jokaista saman katon alla ! Motoxtyttöihin kuuluu Ellan lisäksi:

- Titta. Mieletön pieni sähäkkä pakkaus ja ihanan pienen Milon äiti. Titan kanssa parasta huvia on dissata ja juoruilla eri ihmisistä, nauraa heidän fb-päivityksilleen ja parantaa maailmaa kaikkien järkevien ideoiden voimin! Titan kanssa hitsaannuttiin hyvin yhteen meiän oudon Savonlinnan-työkomennuksen aikana, ja sen jälkeen onkin molempien elämäntilanteet muuttuneet paljon mutta silti tunnen että luotto ja ystävyys meidän välillä vain säilyy! <3

- Darja. Didi on meiän leipurimestari, mutta sekä myös puutarhamestari ! Didiltä voisin tilata ties minkälaisia herkkuja niin arkeen kuin juhlaan. <3 Didi on mielettömän aito ja ihana ihminen, häneltä oon kuullu aina niitä viisaita ja realistisia sanoja ja kommentteja. Hän on aina tsempannut mua ja työntänyt eteenpäin, vaikka välillä omat jalat ei oo niin kantaneetkaan. Didi on yks meiän porukan äitihahmoista, vaikkei vielä sitä omaa pikkuista omistakkaan! <3

- Annabella. Beltsi on siis ihan älytön persoona, ihan huippu! :D Sanoo asiat suoraan ja just niinku ne oikeasti on! Beltsissä on munaa !! Kaikist hauskointa et Beltsihän loisti baby-aliaksessa missä selitettiin vauva-aiheisia sanoja kanssakilpailijoille. Bellan suusta tuli useampikin oikea vastaus ja todella nopealla tahdilla, vaikkei kokemusta vauvoista taida niin paljoa ollakkaan. ;)

- Jonna V. Ihanaihana ilopilleri ! Hänenkin kanssaan oltiin viestitelty samana, sekä edellisinä päivinä että koskas mahdollisesti kerettäisiin treffailemaan. Eikä millään tavalla kertonut viesteissä et "hei mehän nähään keskiviikkona." :D Tää ihana kikattelija on aina tukemassa ja auttamassa, tuntuu et ihan koska vaan olis puhelimen päässä jos tarvisin apua minkä tahansa asian kanssa ! Liittyen joko koiriin, Urppaan, ms-tautiin tai ihan mihin vaan. Kaunis hymy ja elämänasenne. <3

- Saara. Jokanen varmasti voi allekirjoittaa sen väitteen et ihan supermutsi pienelle Olivialle. <3 Ihailen Saaran periksiantamattomuutta, rauhallisuutta ja vakautta ! Ihana, reilu ja luotettava ystävä. Saara on aina todella suvaitsevainen ja häneltä löytyy tuomitsematon mielipide rankkoihinkin asioihin. Aina tsempannut ja auttanut mua kun ollut hiukan huonompia päiviä, aina osoittanut apuaan kun sitä olen tarvinnut! Tiedän että heidän perheeltään löytyisi aina hoitopaikka  ja seuraa ja apua Nasulle, Urholle tai minulle. <3

- Veera N. Tää ihana nuori nainen jonka elämänasenne on vailla vertaa! Aina löytyy uusia päämääriä eikä pienetkään vastoinkäymiset häntä jarruta. Veerankin kanssa oltiin keskusteltu masukuvausten aikatauluista viesteillä edellisinä päivinä, eikä kyllä tullu sanallakaan mitään vinkkiä juhlista. Hemmetin reilua kyllä! :D Veeralla löytyy tietämystä ja halua autojutuista valokuvausjuttuihin, joten Veera onkin halunnut ikuistaa kanssani Urpan matkaa valokuvien muodossa. Katoytaa minkälaiset kuvaussessiot saadaan aikasiksi ! ;)

 

Loput babyshower-porukan KIEROT NAISET. Ihania ystäviä ja sukulaisia, en vaihtais mihkään ja oon ikuisesti kiitollinen että ollu mukana järkkäämässä näitä hienoja juhlia mulle ja Urholle:

- Tiia. Hän on ollu yks ekoista ihmisistä kelle kerroin odottavani Urhoa, ja hän on ollut tukenani alusta asti. Ja aina niin innoissaan! Ollaan Tiian kanssa jaettu tulevaisuuden haaveita, niin häistä kuin perheenlisäyksestäkin. Tiian kanssa pystytään puhumaan realistisesti kaikista asioista, niin positiivisista kuin negatiivisistakin. Nyt vasta yhdistän Tiian tiedustelut viimeisellä kirpparireissulla "Puuttuuks Urholta mitään?" babyshowereihin, hiukan katalaa tämäkin! :D Tiedän Tiiankin olevan aina valmis auttamaan arjen pulmissa minua ja Urppaa sekä tuovan elämäämme ihanan rakastavan aikuisen. <3

- Pia. Siis mun parhain serkku !!! Ja uskomattomin ja ihanin.<3 Hienosti hänkin pokkana vaan huijannut minua, ollaan nimittäin Pian kanssa oltu ihan älyttömän paljon tekemisissä melkein päivittäin. Pia on kans ollu yks suurin tukijoukko raskauden aikana ja oikeastaan jo ennen sitäkin. Hän on mun isosisko, jonka tiedän aina auttavan ja tukevan missä tahansa asiassa. Puolin ja toisin tsempataan toisiamme arjen kiemuroissa. Pialta oon myös voinnut kysellä mitä tahansa tyhmiä(kin) kysymyksiä raskauteen liittyen, ja avoimesti ollaankin puhuttu odotusajasta ja vauva-arjesta. Tiedän että heidän perheeltään myös saadaan tukea, apua ja rakkautta kun sitä tarvitaan. <3

- Veera V. Ihana Veetu joka on mun vanhemman kummipojan äiti ! Veeralta oon óppinu paljon äitiydestä, hän oli ensimmäinen kavereistani joka aikoinaan sai lapsen. Hän myös mahdollisti mulle hienon kokemuksen synnytyksessä mukana olemisen. Varmasti tää uuden ihmisen maailmaan saapuminen on vahvistanut ystävyyttämme entisestään. Häneltäkin oon voinnut kysellä erilaisia vinkkejä vauvanhoitoon liittyen! On niin ihanaa kun on äitikavereita jo valmiiksi, näiden asioiden kanssa ei tarvitse olla yksin. <3

- Ida. Hän ei päässyt juhliin paikalle mutta oli yksi ihanista järjestelijöistä. Hän oli myös avainasemassa Tulan hankinnassa, kiitos siitä !! Idankin sanaan ja apuun voi aina luottaa, hän esimerkiksi majoitti meidät edelliseksi yöksi ennen Turkin matkaamme. Ihana maailmanmatkaaja joka ei sano helposti "ei" millekkään mahdollisuuksille!

- Elina. Meiän kesän tuleva morsian. <3 Hänen ylläri-polttareitaan oltiin juhlimassa muutama viikko sitten Lahdessa, ja niidenkin yllätys onnistuis loistavasti! Eli vuoroin vieraissa, kiitti Ellu tästä ylläristä. ;D Elina oli virkannut Urholle ihanan sinivalkoisen peiton, pituustakuulla, eli Urpan kasvaessa kasvaa myös peittokin. :) Kätevää!

- Mamma. Ihana anoppinikin oli ollut mukana näissä katalissa järjestelyissä. Oltiin sovittu että lähdetään metsästämään korvapuusteja kyseisenä päivänä, enkä ollut pitänyt tätä suunnitelmaa mitenkään poikkeavana! Oltiinhan ennenkin käyty pullanmetsästysreissuillamme ympäri Suomea, joten siinä että lähdin hakemaan mammaa työpaikaltaan kello neljän aikaa, ei ollut mitenkään epäilyttävää! Kävimme iki-ihanassa Verlassa kahvilla ja viettäen kivaa laatuaikaa yhdessä, enkä edes paluumatkalla ajatellut reissussa olleen mitään ihmeellistä ! Vasta kotitiellämme autojenpaljous aloitti ihmettelyni ja autojen jatkuminen pihaamme sai sydämeni pamppailemaan. Huhhuh pointsit anopille mahtavasta huijauksesta!

- Äiti ja isi. Hekin olivat tässä mukana omalla panostuksellaan, nimittäin ottivat Nasun yökyläilemään. Ihmettelinkin iskän ikävöintia ja  halua saada välttämättä Nasu yökyläilemään tiistaina! Sinnehän tyttö siis vietiin tiistai-iltana ja hänet palautettiin keskiviikko illalla. 

Ihan mielettömiä ystäviä ja rakkaita mulla, KIITOS TUHANNESTI. <3 Raskauden edetessä kerkesin jo miettiä ettei mulle taideta mitään babyshowereita järjestää, eikä se nyt niin haittaa.... Mut olihan tää ihan älytöntä ja vielä millä tavalla  juhlat järkättiin! Kaikki oli niin täydellistä !! <3 Yllätys oli mitä ihanin !! En ois ikinä uskaltanut ees unelmoida mistään tälläsestä yllätyksestä. :') Oon vaan niin kiitollinen ja onnellinen näistä ihmisistä mun elämässä, tiedän että he ovat tukemassa vauva-arkeamme ja auttamassa aina tarvittaessa. Tää on niin uus tilanne meidän perheelle ja vauva-arkeen tuo vielä oman lisänsä mun sairaus, mikä voi yllättää miten vaan! Siks oonki niin kiitollinen jokasesta avuntarjoajasta, tukijasta ja kuuntelijasta. <3 Yhdessä me handlataan tämä kaikki !! :) 

Tänään mulla alkoi raskausviikko 35, eli todella pitkällä jo ollaan. Urho voisi syntyä maailmaan koska vaan, mutta virallisesti hän on täysaikainen viikolla 37. Toivotaankin että pysyy masussa ainakin vielä muutaman viikon, siellä on vauvan kuitenkin turvallisinta oleilla ja kasvaa ! Mä oon pikkuhiljaa selvinny ylläri-babyshowereista (muutama päivä meni toipuessa) ja nyt pystynkin suuntaamaan katseet kohti loppu-odotusaikaa ja nauttimaan tästä kaikesta! Ei tarvi pelätä tulevaa niin paljon kun tietää miten ihanat ihmiset on ympärillä. <3 Love u all !!

Olkaa kiitollisia ystävistänne, he ovat elämän suola. <3 Muistakaa kunnioittaa ja arvostaa heitä ! Mä kirjottelen jatkossa päivitystä miten raskaus ja vointi on edennyt ! :) Kuulumisiin! Ihania kesäpäiviä kaikille !! - kiitollinensiunattuonnellinen-Sara

IMG_0135.jpg

NÄÄ NAISET <3 <3 <3

IMG_0137.jpg

Yllä MOTOXTYTÖT <3 <3 <3

IMG_0139.jpg

KUMMIT <3 <3 <3

IMG_0133.jpg

Mielettömät herkut ja mieletön toi kakku !!!! 8)

IMG_0129.jpgIMG_0117.jpgIMG_0115.jpg

Niin rakkaita ja ihania ystäviä... <3

IMG_0118.jpgIMG_0126.jpg

Lahjat oli upeita. :')

IMG_0127.jpgIMG_0128.jpgIMG_0113.jpgIMG_0106.jpgIMG_0107.jpgIMG_0108.jpgIMG_0109.jpgIMG_0216.jpgIMG_0220.jpgIMG_0157.jpgIMG_0228.jpg

Vitsit että oli hauskoja ohjelmia ja PALJON. :)

IMG_0215.jpgIMG_0167.jpgIMG_0181.jpgIMG_0176.jpgIMG_0160.jpgIMG-20180613-WA0019.jpgIMG-20180613-WA0010.jpgIMG-20180613-WA0012.jpgIMG_20180614_120034.jpg

Maailman kaunein Tula ja ihana lämpöpussi ! =)

IMG_20180614_154413.jpgIMG_20180616_140357.jpgIMG_20180614_115753.jpgIMG_20180613_235033.jpg

KIIITOS kaikki rakkaat. <3

IMG_0141.jpg